Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Τα χρόνια της απόγνωσης


Όλα τα χρόνια άδοξα περάσανε και άφησαν
μια γέρικη ανάμνηση να στέκει λυπηρή,
οι επιλογές που παίνευα γοργά με οδήγησαν
να αναζητάω αμοναχός μια καινούρια αρχή.

Σαν μανιακές με κυνηγάνε οι κατάρες
παιδεύουσι τέκνα οι αμαρτίες των γονιών,
αναρωτιέμαι αν στο δρόμο έχει κι άλλες
αφού είμαι μόλις είκοσι χρόνον.

Όμοιος στους ομοίους φαντάζομαι πως είμαι
κι όμως ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός,
ταλαιπωρούν οι σκέψεις μου ολόκληρο το είναι
σαν με σκορπάει στον άνεμο παράφρονας καιρός.



Τώρα ξυπνάω χαράματα θολώνει η όραση μου
δε βλέπουνε τα μάτια μου απ' την σκόνη που είναι εδώ,
μέρα τη μέρα βάναυσα σαπίζει η ψυχή μου
και εγώ γυρεύω γιατρειά σε σ' έναν άγνωστο Θεό.

Σκυφτός στα μάτια όλων τους απόγνωση θυμίζεις
συναίσθημα που επικρατεί στη ψεύτικη ζωή,
βάστα γερά και μη μιλάς σε όποιον αντικρίζεις
κανείς στο δρόμο που περνάς δε θα εμφανιστεί.

31/3/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου